Schoonheidsacademie.nl

Betalingen

Informatie over betalingen

Vragen & Antwoorden

Betalingen informatie

Nadat je bent ingeschreven en de onderwijsovereenkomst is ondertekend, ontvang je een factuur met daarin de betaalinformatie. Heb je gekozen om de betaling in termijnen te voldoen? Dan krijg je een aparte factuur voor de desbetreffende termijn. Mocht je alsnog vragen hebben over hoe je de betaling kunt voldoen; vul dan het contactformulier in. 

Bij het inschrijfformulier van de betreffende opleiding of cursus kun je middels een dropdown de keuze maken voor het voldoen van de betaling in termijnen.

Betalen in termijn is een uitkomst als je niet in één keer het volledige bedrag van een opleiding of cursus wilt/ kunt overmaken.

Betalen in twee termijnen
Bij betalen in twee termijnen wordt er in twee maanden tijd twee keer 50% van het totale bedrag in rekening gebracht door middel van een betaalverzoek. Het eerste bedrag betaal je voor de opleiding of cursus (50%) en het tweede bedrag (50%) betaal je de maand daarna. Je ontvangt hierbij in totaal tweemaal een betaalverzoek (50% – 50%) via de e-mail.

Betalen in drie termijnen
Bij een betaling in drie termijnen wordt het totale bedrag over drie maanden uitgestreken. Je betaalt 50% van het totale bedrag voor de opleiding of cursus van start gaat. De maand daarop betaal je 25% van het bedrag en in de derde maand betaal je de resterende 25%. Je ontvangt hierbij in totaal drie betaalverzoeken (50% – 25% – 25%) via de e-mail.

Bij het kiezen voor betalen in termijnen ontvang je per termijn een betaalverzoek via de e-mail. Je kunt gemakkelijk de betaling digitaal voldoen.

Bij cursussen is het helaas nog niet mogelijk om in termijnen te betalen. 

Ja, bij de Schoonheidsacademie heb je de mogelijkheid om via een bankoverboeking (betaalverzoek), pin of contante betaling het lesgeld te voldoen.

De status van je betaling wordt niet gecommuniceerd. Je kunt eventueel via internetbankieren bekijken of je de betaling hebt voldaan en of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Mocht je betaling niet zijn ontvangen door ons, dan sturen we je een e-mail ter herinnering. 

Het niet kunnen voldoen van je betaalverplichting kan natuurlijk voorkomen. Je kunt hiervoor het beste het contactformulier invullen. Onze administratie afdeling zal dan binnen 2 werkdagen reageren op je vraag/opmerking.

Als je van ons een e-mail hebt ontvangen ter herinnering van een achterstallige betaling, dan heeft dat vaak te maken dat wij niet binnen de gestelde termijn de betaling hebben ontvangen. Het kan zijn dat je al wel betaald hebt, maar dat het nog niet verwerkt is door onze bank. Wij vermelden dan ook altijd dat je de betaalherinnering als niet verzonden kunt beschouwen (als je al betaald hebt). Mocht je nog niet betaald hebben, dan vragen we je vriendelijk om dat alsnog te doen.

Ben je het niets eens met een factuur van de Schoonheidsacademie? Dan vragen we je vriendelijk om dit kenbaar te maken via het contactformulier. Vermeld in de omschrijving het factuurnummer zodat we de factuur waar het om gaat snel kunnen opzoeken.

Als je een verkeerde bedrag hebt overgemaakt is het raadzaam om direct contact op te nemen met je bank. Mocht je het bedrag overgemaakt hebben naar de rekeningnummer van de Schoonheidsacademie, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen en hierbij duidelijk aangeven om welke bedrag het gaat en via welke rekeningnummer je het bedrag hebt overgemaakt. 

In het geval je een bedrag naar een rekeningnummer, anders dan de rekeningnummer van de Schoonheidsacademie, hebt overgemaakt, is het raadzaam om direct contact op te nemen met je bank. De Schoonheidsacademie kan hierin niets betekenen helaas.

Het kan zijn dat je een factuur ontvangt, ondanks het feit dat je gestopt bent met een opleiding of een cursus bij de Schoonheidsacademie. Dit kan gaan om een restant van de originele factuur. Wij adviseren je om de omschrijving in de factuur door te nemen. In de begeleidende e-mail staat altijd duidelijk aangegeven wat de reden is van de factuur. Ben je het niet eens met de factuur? Dan vragen wij je vriendelijk om contact op te nemen.

Vragen en/of opmerkingen kun kenbaar maken via het contactformulier. De administratie zal dan binnen 2 werkdagen per e-mail reageren op je vraag/opmerking.

Informatie

Reactietijd

2 werkdagen

Onderwerp

Betalingen

Afdeling

Administratie

Vraag stellen

Wat je kunt verwachten

Alle vragen en/of opmerkingen over betalingen bij de Schoonheidsacademie worden behandeld door de administratie afdeling. 

Wij reageren altijd binnen 2 werkdagen (vaak binnen 24 uur). De reactie vindt plaats via de e-mail.

Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in, zodat we je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Handige links

Ecampus account

Log 24/7 in op jouw eigen E-campus account met o.a. de mogelijkheid om examenvragen te oefenen, je facturen en kwalificaties in te zien en nog veel meer.

lang